۱۳۹۲ شهریور ۱۸, دوشنبه

فروش و معرفی اسکای استار SkyStar 2 eXpress HD



دارای چیپست و تراشه الکترونیکی پیشرفته با مصرف انرژی کم • تیونر با حساسیت بالا و گیرندگی سیگنالهای DVB-S2
• نرم افزار اختصاصی ارائه شـده توسط شرکت بنام Setup4pc
• سازگار با برنامه های پخش کننده مختلف D.V.B Player
• دارای کنترل از راه دور پیشرفته با کلیدهای کـــاربردی فراوان
• اصلی و ارجینال ساخت کشور آلمان با قابلیت رجیستر شــدن در سایت آلمانی
• کار با انواع پروتکلهای بازکردن کانالها CCCAM و NewCamd و Nascam و ....
• دانلود آفلاین بسیار قوی و عالی بدون DC روی همه مـاهواره ها
• قابلیت پخش و ضبط تصاویر Full HDTV



قیمت 400000


  کارت مـدل Technisat 2 eXpress HDیک کارت  کامپیوتری اینترنال (Internal) کاملاً استثنایی میباشد که به شما امکان دریافت شبکه های ماهواره ایی تلویزیونی و رادیویی را میدهد . شرکت Technisat آلمان با محصول جدید خود یک تحول در تجهیزات دریافت از ماهواره ایجاد نموده است که دسترسی همگان را برای مشاهده و ضبط کانالهای تلویزیونی و رادیویی ماهواره ایی به سهولت و راحتی هر چه تمام تر ممکن ساخته است.

به جرات می توان گفت این کارت جدید کامپیوتری شرکت Technisat یک نسل از تمامی کارت های دی وی بی موجود در بازارهای جهانی بالاتر هست و قابلیت هایی در این کارت گنجانده شده که تاکنون با هیچ کارت دیگری تجربه نشده است . استفاده از آخرین و بروزترین قطعات سخت افزاری نظیر بهترین چیپست ها و باکیفیت ترین و بروزترین تیونرهای پیشرفته و قطعات با کیفیت مطلوب آلمانی , این کارت را به یک شاهکار بدل کرده که با هیچ کارت DVB-S2 اینترنال اکسپرس دیگری قابل قیاس نیست.



کارت  اینترنال Skystar 2 eXpress HD دقیق 11 سانت طول و 7 سانت عرض دارد.
کوچکترین  کارت اینترنال در نوع PCI-express گیرنده کارت Technisat Skystar 2 eXpress HD بروی درگاه PCI-express نصب و راه اندازی میشود ، تمامی کامپیوترهای امروزی بروی MainBoard خود دارای پورت PCI-express میباشند. لذا قبل از خرید این رسیور کارت از مادربرد رایانه خود مطمئن شوید.




این کارت کامپیوتری اینترنال با تمامی نرم افزارهای دانلود آفلایــــــن نظیر Skygrabber و Skynet سازگاری کــــامل دارد و دارای فـــایل Streamreader.dll برای کــــــــــــار با نرم افزارهای متنوع Skynet میباشد.

همچنین با نرم افزارهای مشاهده کانالهای تلویزیونی نظیر ProgDVB – DVBViewer – DVBDream نیز سازگار دارد و شناسایی میشود و میتوانید برای باز کردن کانالهای کارتی از طریق خرید اشتراکهای ملقب به اشتراکهای CCCAM و یا Newcamd و یا توسط دانگل های موجود در بازار عمل باز کردن کانالهای کارتی را نیز انجام دهید و از دیدن شبکه ها و پکیج های متنوع ماهواره ای لذت ببرید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر