۱۳۹۲ شهریور ۱۸, دوشنبه

معرفی TeVii S464 DVB-S2 PCI +جدید 2012



• دارای چیپست و تراشه الکترونیکی پیشرفته با مصرف انژی کم
• تیونر سیلیکونی با حساسیت بالا
• نرم افزار اختصاصی ارائه شـده توسط شرکت بنام MyTevii
• سازگار با برنامه های پخش کننده مختلف DVB Player
• نرم افزار TeviiData برای اینترنت مـاهواره ایی Online
• دارای کنترل از راه دور پیشرفته با کلیدهای کاربردی برای ویندوز 7
• اصلی و ارجینال درج شــده روی کارتن MADE IN TAIWAN



TeVii S464 DVB-S2 PCI
بوسیله S464 میتوانید با داشتن کانالهای تلویزیونی و رادیویی ، کامپیوتر خود را به یک مولتی مدیا کامل تبدیل کنید. تنها با قرار دادن این کارت در اسلات PCI کامپیوتر و اتصال کابل دیش به کارت Tevii S464 و نصب نرم افزار مربوطه میتوانید هزاران کانال تلویزیونی و رادیویی را با استاندارد DVB-S/S2 براحتی بر روی کامپیوتر خود دریافت کنید. بعلاوه شما این امکان را خواهید داشت که برنامه ها را بر روی هارد کامپیوتر خود ذخیره کرده، ادیت نمایید و یا بر روی CD/DVD رایت کنید . این کارت تمامی کانالهای HDTV را نیز دریافت و پخش میکند.



تماشای تلویزیون بر روی کامپیوتر با نرم افزار اختصاصی MyTevii
بوسیله نرم افزار فابریک MyTevii که نسخه اختصاصی از نرم افزار معروف MyTheater میباشد برای تماشای کانالهای تلویزیونی ، میتوانید از تمامی ویژگیهای نسخه اصلی مثل تایم شیفت، راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPG) ، ظبط دیجیتال برنامه ها، تله تکست و زیرنویس شوید. میتوانید برای ضبط برنامه ها ، کامپیوتر خود را برنامه ریزی کنید ، تا با شروع برنامه تلویزیونی مورد نظر شما آن برنامه بطور اتوماتیک بر روی هارد کامپیوتر ذخیره شود تا در فرصت مناسب به تماشای آن بنشینید و یا بر روی CD/DVD رایت کنید.



اینترنت ماهواره ای آفلاین / آنلاین
توسط نرم افزار Tevii Data با گیرنده کارت Tevii S464 می توانید از اینترنت یکطرفه ماهواره ای بهره مند شوید. برای این کار بایستی از شرکتهای ارائه دهنده سرویسها اینترنت ماهواره ای اشتراک بگیرید. مانند شرکتهای Opensky یا شرکت Satgate
دوستانی هم که قصد دارند از این کارت برای دانلود آفلاین استفاده کنند باید عرض شود که هیچ مشکلی ندارد برای دانلود آفلاین و با تمامی نرم افزار های Skynet و Skygrabber و Fishsat به راحتی کار میکند و دانلود بسیار خوبی به شما ارائه میدهد با DC صفر. این موضوع توسط کاربران حرفه ایی تست و کنترل شــده است.
روی فرکانسهای DVBS1 و فرکانسهای DVBS2 با فایل Streamreader اختصاصی بهترین دانلود آفلاین را تجربه میکنید.




ویژگیهای اصلی نرم افزار
تماشای برنامه های تلویزیونی و رادیویی بر روی کامپیوتر پشتیبانی از SDTV و HDTV با استاندارد(MPEG-4 AVC/ H.264 and MPEG-2) ضبط برنامه ها راهنمای الکترونیکی برنامه ها EPG جستجوی اتوماتیک ترانسپوندر و فرکانس/ماهواره تله تکست / زیرنویس پشتیبانی از سویچ دایسک 2.1 و USALS و نمایش تمام صفحه پشتیبانی از ریموت کنترل پشتیبانی از پلاگین های مختلف پشتیبانی از زبانهای انگلیسی/روسی/آلمانی/فرانسوی دارای درایور برای لینوکس/ این رسیور کارت Tevii S464 با تمامی ویندوزهـای XP و Seven کار میکند و درایور هم دارد و پشتیبانی خوبی از طرف شرکت سازنده Taiwan دارد.


پشتیبانی سیستم شیرینگ CCCAM و NEWCAMD
رسیور کارت Tevii S464 با تمامی نرم افزارهای Player نظیر
ProgDVB
DVBDream
DVBViewer
ALT-DVB
شناسایی و کار میکند و با نرم افزارهـای پلاگین شیرینگ میتواند تمامی کانالهای کارتی و پکیج های گران قیمت را کـدگشایی و باز کند و با بهترین کیفیت تصویر کانالهای کارتی را مشاهده و حتی رکورد کنید. شما با خرید یک رسیور کارت Tevii S464 و یک اشتراک CCCAM به مشاهده کانالهای ورزشی ، فیلمهای روز و ... بپردازید و لذت ببرید.


قیمت 270000

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر